Tuesday, 19 July 2011

~rindu kamu~

"one new massage!!"



... open, reading....

[nia..nia.. ]

  "salam sahabat.. buat ape??"

oh, rindunya aku padanya.. NIA..

lame cuti kali ni tapi berapa kali aku jumpa gn kawan2..

NONE!!

oh lell,, too bad..

aku rindu, rindu sungguh pada kenangan2 lame kita bersama..

kenangan nakal2 di smkaka..



1MB2, 1MB4, 2MB5, 3MB5, 4MB5, 5MB5

haha,, setiap kali teringat mesti nak gelak..

even time sklh tu macam2 rasa x suka,,,
bila dah habis sklh baru rasa indahnya hidup kat sklh..

tambah2 duk asrama.. macam2 berlaku...

sup bunjut la, hantu la, ponteng prep la..

kikiki..

rindu kamu kakarianz~~~

bila masuk USIM, baru rasa tarbiah tu apa..



rugi rasanya sia2kn umur d sekolah macam tu je..

hope sume kawan2 kakarianz merasakan nikmat tarbiah..

hidup dan mati demi ISLAM

inna solati wanusuki wamahyaya wamamati lillahi rabbil alamin...

beramal n menghayati apa ertinya aku seorang MUSLIM..

2 comments:

N I A said...

salam sahabat...

rindu kamu jugak. sangat :(

tapi tahun ni insyaAllah Nia tak balik. doakan ya,
moga siap bekalan hati untuk jadi tetamuNya.
moga Ramadhan di bumi anbiya' tak berlalu sama macam di tanahair.
moga segala amalan dipandangNya.

jom sama2 BERSIHkan luar dan dalam...

biar lama tak jumpa,
agar bila jumpa, jumpa kita bukan sia-sia, bukan macam yang biasa-biasa...

setuju, juga sangat2 harap sahabat2 semua Dia gabu peluang rasa kemanisan tarbiah...

salam dari kejauhan.

Ukhuwah bukan pada kerap dan manisnya pertemuan, tapi pada ingatan sahabat akan sahabatnya dalam doa...

N I A said...

*bagi :)