Friday 16 August 2013

NEW BRANDING

In The Name of Allah..

Waaahhhhh....
Berabuk,, kusam, very boring...
Lamanya x update blog sampai nk bukak td pon da x ingt password..
Nseb baikla lepas sign in..
Time to write again.

....
..

blurrrr
Baru je selesai jalan2 tgk fb..
full with notifications sampai x terbuka. Last2 baca kat page je.
lots of picture raya kawan2.
x kurang juga yg mendirikan masjid.
Alhamdulillah. Barakallahulakuma

Tapi, paling banyak ialah berita tentang keadaan di Mesir.
MasyaAllah,, speechless.. x taw nk komen ape.
Hebatnya ujian yang Allah turunkan buat saudara2 kita disana
Sekarang Mesir dah isytihar darurat..
Apa yang boleh aku bantu??
Makin ramai Ulama' yang syahid, makin ramai saudara kita terbunuh..
Apa yang boleh kita bantu?
Nak ke sana? Mustahil buat masa sekarang..
Bukannya aku ni pandai pegang senjata or ape2 pon.
pandai pegang sudip gn senduk pon da ckp baik..
Jadi, apa yg boleh ak bantu??

Ingat, doa senjata Muslim.
DOA
DOA dan
DOA lagi...
dan lagi...
Allahumma taqabbal minna du'aana (Ya Allah, makbulkanlah doa kami)

Makin membara impian aku selama ini.
Suatu hari, aku nak join MERCY..
At least dapat tolong sikit.
Aku kagum dengan doktor2 yg pergi kesana..
Cuba sedaya upaya untuk tolong umat Islam.
Ya Allah,permudahkanlah perjalananku.

Today is my last day at home..
Tonight i will depart back to KL..
A new journey in my life will begin..
New semester will soon start.. Clinical life, how is it?
Allahuyusahhil




0 comments: